Cувенірна продукція

Сувенірка

Весь представлений на ринку асортимент сувенірної продукції умовно можна розділити на чотири категорії: промо-сувеніри, подарункова або VIP-сувенірна продукція, ділова або корпоративна сувенірна продукція та фірмові пакувальні матеріали.

Промо-сувеніри

Як правило, промо-сувеніри призначені для масового поширення на виставках, презентаціях. Особливістю цього виду рекламних сувенірів є наявність фірмової символіки: логотипу, слогану, контактних даних, а також оформлення в корпоративних кольорах. До цієї категорії сувенірної продукції можна віднести: ручки, значки, прапорці, повітряні кулі, запальнички, брелки, пакети, попільнички, кепки, футболки, магніти, парасольки, сумки та ін.

Подарункова  або VIP-сувенірна продукція

Це ті ж фірмові сувеніри, тільки призначені для VIP-клієнтів. Подарункові сувеніри зазвичай презентуються під час зустрічей керівників вищої ланки, на ювілеях і заходах, підписаннях важливих договорів. Функціональність сувенірної продукції в даному випадку займає друге місце, а самі речі більш дорогі та престижні. Корпоративну символіку на VIP-сувеніри прийнято наносити акуратно і ненав’язливо, адже в цьому випадку важливо підкреслити не логотип компанії-дарувальника, а високий статус людини, якій підноситься презент. На VIP-сувенірах часто роблять іменне гравірування або дарчий напис. До даної категорії сувенірів можна віднести письмові прилади, вироби з шкіри і металу, дорогі годинники, кубки, нагороди, вироби виготовлені за індивідуальним замовленням…

Ділова або копоративна сувенірна продукція

Цю категорію сувенірної продукції з корпоративною символікою характеризує функціональність і часте використання в повсякденному діловому житті. Це зручні сувенірні вироби, призначені для обміну люб’язностями на переговорах. Корпоративна сувенірна продукція може використовуватися для роздачі на всіляких заходах або входити в подарунковий набір до свята. Дуже часто компанії дарують таку сувенірну продукцію своїм співробітникам в якості новорічного корпоративного подарунка. До даної категорії сувенірів можна віднести ручки, флешки, значки, візитниці, тижневики, чашки, блокноти, планінги, настільні та настінні календарі та ін.

Фірмові пакувальні матеріали

Пакувальні матеріали самі по собі не є рекламними сувенірами, але часто вони виступають обов’язковими атрибутами подарункової або фірмової сувенірної продукції. Фірмові пакувальні матеріали піднімають статус рекламного сувеніру і його цінність в очах адресата. До даної категорії можна віднести: паперові та поліетиленові пакети, сумки з символікою компанії, СD-бокси, папки, коробки, футляри.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.